18 Oktober 2011

Eftersom denna vecka tydligen går i förändringens tecken så är det väl bäst att fortsätta på det spåret. Så idag ska jag prata med min lärare i Digital Darkroom. Jag pallar inte hennes lektioner längre, men det är försent för mig att hoppa av och hitta en annan kurs. Så jag ska höra med henne vad som kommer krävas av mig för att få "C"("Godkänt" i Sverige). Dör kursen måste jag klara annars får jag inte CSN-lånet.

Sen ska jag också, om jag inte mår alltför dåligt, gå till DAC LAB(Digital Art Center) och sätta mig där ett par timmar och plugga. Jag har funderat på det i evigheter nu, men ingenting har hänt. Så nu blir det förändring! :P

Men nu är klockan 6:52. Jag måste börja göra mig iordning för skolan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0