8 November 2011

Jag har funderat en massa. Kanske är det så att fotografering inte är någonting för mig än. Kanske skulle jag struntat i att plugga vidare som fotograf. Jag skulle ha valt någonting annat. Efter mitt år här i Santa Barbara ska jag nog ta det lite lungt med fotograferingen. Lära mig på egen hand istället. Bara fotografera för att det är roligt och se vad som händer.
På senaste tiden har jag funderat väldigt mycket på framtiden. Känner att jag har växt grymt mycket redan nu. Och jag tror att jag nu kommit fram till vad det är jag vill få ut av livet.
Nu kände jag att detta blev ett ganska seriöst inlägg. Men så kan det bli ibland. Får se om jag laddar upp lite bilder senare idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0