4 November 2011

Halloj! Idag har jag och Findus haft en dag för oss själva. Vi gick på stan och kollade i lite butiker, lunchade på ett café och hade det allmänt mysigt. Dock var det grymt kallt idag. :(

Jag och Findus köpte blad annat en radiostyrd bil. Så himla cool. Den kan stegra och göra lite tuffa trix. :) Klart värd 70 kronor. ^^ Vi köpte också ett spel. "Clue" heter det. Man ska lösa mord. Så jag, Findus, Jenny och Yvonne satt och spelade det ikväll och vi hade super kul. Skrattade så mycket så jag gick ont i magen. :D
När vi var på spelavdelningen så blev jag så himla sugen på att lägga pussel. Så jag köpte ett 3-pack pussel. Det var ett 100-bitars, ett 300-bitars och ett 500-bitars för 70 kronor. Det gländer i mörkret också! :D

Jag har inga bilder från idag. Men jag har bilder från fredagens fotbollsmatch och min studio-tid som jag också hade i fredags. :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0