24 November 2011

Sitter för tillfället och äter frukost. Vilket jag inte gjort på ca. 3 dagar nu. Jag har verkligen ätit jättedåligt dom senaste 3 dagarna. Jag har varit hungrig men jag har haft annat att göra som kommit ivägen. Jag vet att man inte ska skylla på det. Men så har det varit. Och när jag väl kommit hem och kunnat äta så har jag inte haft någon aptit istället. Livet är hårt ibland.

Igår satt jag och pratade med min underbara vän Mare på skype. I 3 timmar satt vi och bara flummade. Vi pratade lite, men mest satt vi nog bara och var varandras sällskap. :P Det fick mig att sakna henne massor! Jag saknar Sverige. Jag saknar familjen och vännerna hemma i Sverige.
Det ska bli underbart att få komma hem en sväng under jul och koppla av lite. Dock kommer jag nog inte hinna träffa alla som jag vill träffa. För jag vill ner till Finspång och kramas med Daaki, men det går nog inte. Det får bli nästa år. Det kommer bli lättare och träffas sen när jag har flyttat. :) <3

Jag tänkte på en sak igår. Jag satt och tänkte på folket som jag har haft kontakt med mest under min första tid här i USA. Jag måste säga att jag trodde det skulle vara fler. Men jag har ju märkt att jag blivit en helt annan person här borta. Så det är väl så livet är helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0