11 November 2011

Japp, då var man 21 år och myndig även i staterna. :) Feels nice. ^^

Igår var tanken att vi tjejer skulle ha en myskväll med lite gott att dricka och lite spel och snacks. Bara det att det slutade inte riktigt så. Det slutade med att det var fest hemma hos mig och vi dansade lite Just dance, Wii. Kvällen blev lång och jag fick i mig mycket alkohol. Så dagen idag har varit lugn. Vi stack till stan och åt bakismat på McDonalds och sedan hem och slappa. Nu sitter vi och egentligen hade tänkt att ha en filmkväll. Men jag vet inte hur det blev med den längre. Alla verkar bara sitta vid sina datorer, plus att vi har en tredje rumskompis, som också har rätt att vara här, som nyss kom in med 2 kompisar som tänkte lana.
Får se hur det bli.

Jag vet bara att jag inte orkar röra mig ur fläcken och tänker bara sitta och lata mig hela kvällen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0