Fotografering.

Klockan är över midnatt och jag sitter på google och letar lite inspiration. :)
Någon dag i veckan ska jag nämnligen fotografera en liten tös som heter Tove. Hennes mamma har jag känt i flera år, så självklart ställer man upp. Dessutom så gillar jag ju att ta kort på barn. ^^

Men i alla fall så sitter och googlar på  lite barnbilder för att försöka få en liten riktning på hur jag vill att bilderna ska se ut. Och det går faktiskt bra. :)
Bilder kommer upp när jag redigerat dom och fått godkänt av mamma Rebecca. :P



En liten bild på Tove ca. 6 veckor gammal.
(Bilden är liten tack vare att vattenstämpeln blev fail och jar är inte ett dugg stolt över den. XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0