6 Maj 2011

Klev upp tidigt imorse. Eftersom jag har fått sommarjobb på COOP nära i sommar så ville dom att jag skulle lära mig kassan först. Så imorse satt jag i kassan 2 h och det gick super. ^^ Behöver bara några gånger till, sen sitter det nog som berget, hoppas jag. :)

När jag bara hade några minuter kvar innan jag sluta så kom brorsan och hans tjej in med deras två barn och Theo vart helt tokig. :) Han satt i vagnen och ropade "aste" (faster) och vinkade och sa "hej". Men eftersom jag inte hade rikigt tid då, så gick jag över och tog med honom till lekparken en sväng. Pojken hade fått en cykel så den fick följa med. Och han är superduktig på att cykla fast det ändå är typ första gången. :)

Efter vi kommit in satte vi oss vid köksbordet och ritade, så jag snodde med mig tekningen hem och hängde upp den på väggen på en gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0