4 Maj 2011

Jag är väldigt nöjd över hur min dag har varit idag.

Klev upp tidigt imorse, så jag ställde mig och storstädade så fort jag fått i mig frukost. Damma, sammsuga, skura golv, vädra mattor, vädra sängkläder, skura badrum, diskat. Ja, massor fick jag gjort.

Senare ringde min svägerska H. Hon skulle till BVC med min yngsta brorson och hade därför inte möjlighet att hämta den eldsta pojken på dagis. Så faster ställer ju upp och hämtar prinsen. Min mamma följde också med, så vi gick till lekparken och hade roligt. :)

Det blev till sist att vi alla följde med mor hem. Och där blev det mycket mys och skoj. :D <3

Och nu sitter jag här. Jag ska ställa mig och laga en stor lasagne som jag kan frysa in. Det är så enkelt om man är lat någon dag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0