31 Maj 2011 #2

Nu är jag jättedålig på att hänga med i alla nyheter, radio och media/tidningar. För det mesta läser/lyssnar/ser jag bara på dom stora rubrikerna och ingenting mer.

För några minuter sedan satt jag faktiskt och tittade på nyheterna och jag kan inte för mitt liv förstå all denna uppståndelse med kungen och kungafamiljen!

Som jag har förstått det så är det någon gammal "hemlighet" som någon har grävt fram. Som, givetvis, folk är upprörda över. Men alla har väl ett förflutet. Någonting som hände för länge sedan och som egentligen inte betyder någonting.
Men kändisar behandlas ALDRIG som vanligt folk. Bara för att dom är kända så är det som att dom är utomjordingar, eller något liknande. Minsta lilla sak som händer förstorar media upp och det blir världens grej.

Kan inte alla bara släppa allting och bete sig som folk! Skita i media, allting är inte sant!
Och mediafolket! Ni kan väl sluta vara så jävla egoistiska och inte tänka så jävla mycket på eran karriär! Det är faktiskt människor som ni skvallrar om. Precis som ni själva.
Fatta det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0