30 Maj 2011

I fredags skrev jag ett mail till en tjej som designar bloggar. Jessica heter hon. Så idag skickade jag mina önskemål till henne. :) Hon verkar jätte duktigt och också veta vad hon håller på med.

Egentligen ska jag kunna sånt där själv, med tanke på min fina, 3-åriga, mediautbildning. Men det är bara liiiite html-koder. Behöver mycket mer kunskap för att få till som jag vill. Då är det lättare att leja någon annan som kan och vill. :)

Längtar till min blogg ser normal ut. Och det ska bli så himla skönt att ha en fin och fräsch blogg till min USA-resa. Det är ju en del som kommer läsa bloggen då. Och en fin blogg lockar lite mer, tycker jag. ^^ + att jag också vill ha en bred inläggsplats så att jag kan ladda in större bilder åt er. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0