28 Maj 2011

Idag har jag inte haft tid till att blogga.

Klev upp tidigt imorse för att hinna duscha. Skulle ut och göra byn med mor. Både hon och jag behövde nya skor och vår lokala skohandel hade 15% rabatt idag. Tyvärr hittade inte jag något par, men det gjorde mor min. :)

Efter en tid ute gick vi hem till mig och fikade. Tycker att det är mysigt när folk kommer och fikar. Att bara få sitta och snacka om allt mellan himmel och jord vid köksbordet. Dessvärre så händer inte det så ofta. :(

Iaf så bestämdes det att jag skulle bjuda på grillat idag. Det är ju trotsallt morsdag imorgon, bara det att min mor är inte hemma imorgon. xD Då får man improvisera lite. :)

Jag har haft en mysig dag med min mor och det behös känner jag. Kommer ju inte få träffa henne så mycket i höst/vinter.

(Tyvärr har jag inte heller några bilder. Men det kommer en 31-dagars bild om en liten stund. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0