24 Maj 2011

Förbannade Radio- och tvtjänst!

Sitter hos mor och far och kom på att jag måste säga upp tvlicensen. Eftersom jag har tomt på pengar i mobilen så fick jag låna deras hemtelefon.

Ganska snabbt fick jag prata med en support i Kiruna och jag sa att jag skulle till USA och att min lägenhet skulle stå tom i 9 månader. Fick till svar att jag var tvungen att betala ändå.
 "Vaddå" sa jag. "Jag kommer ju inte bo i lägenheten. Den kommer ju stå helt tom?!"
Det spelade tydligen ingen roll. Var ändå tvungen att betala som vanligt. Men om jag flyttar tv.n strax innan jag flyttar. Då kunde jag säga upp licensen.

Dom är ju så himla cp ibland. Blir ju helt knäpp på dom där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0