21 Maj 2011

Enbart för att jag har så grymt tråkigt denna gråa och trista lördag.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1 st
Vad tycker du om kärlek? Jag tycker att det är en helt underbar sak.
När kramade du någon sist? Oj, det var så länge sen att jag inte kommer ihåg. :O
Saknar du någon speciell person? Ja.. Det gör jag nog.
Har du svårt för att bli kär? Tyvärr inte. :/
Är du singel? Ja.
När fick du senast en komplimang? Samma som kramen. Det var så länge sen att jag inte kommer ihåg.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja.
Hånglat med nån riktigt ful: Nej.
Hånglat med fler än 50 pers: Nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej.
Gjort något riktigt dumt? Ja, det har väl alla. xD
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Åkt ambulans? Ja.
Åkt polisbil? Nej.
Gjort nåt olagligt? Inte vad jag kan komma ihåg, men det har jag säkert.
Fått din mamma att gråta? Tror inte det? :O
Slagit ner någon? Nej.
Skämts över dina föräldrar? Ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Nej.
Dricker du? Ytterst sällan.
Vilka kläder sover du i? Trosor och bh.
Vad hatar du verkligen? Misshandel.
Varit kär? Ja.
Är du ensam nu? Ja.
Vill du gifta dig? Såklart jag vill. :)
Vill du ha barn? Ja, det vill jag.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag? xD
Såg dig gråta? Kommer inte ihåg.
Fick dig att gråta? Ska vi inte gå in på...
Du delade en dricka med? Delade min drickyoughurt med min brorson igår. xD
Du gick på bio med? Jenny och Emil.
Skällde på dig? Säkert mamma eller pappa, skulle jag tro. xD
Sa någonting till dig och vad var det? Pratade en massa med min svägerska igår.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja.
Kramat någon? Ja, min brorson. :)
Pussat någon? Ja, min brorson på kinden. :)
Köpt någonting? Drickyoughurt.
Sjungit? Tror faktiskt inte det? :/
Saknat någon? Ja.

JAG HAR:
Digitalkamera? Nej, gav den till brorsan när jag köpte min systemkamera. 
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? Nej.
Egen dator? Ja.
Könssjukdom? Nej.
Bra kompisar? Ja. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0