15 Maj 2011

Nu ikväll har jag suttit och kikat runt på en massa olika internetsidor. Det är en hel del som jag måste inhandla till min USA-resa. Grejen är bara den att jag är luspank tills skattepengarna kommer. Så nu blir det till att skriva upp allting jag hittat och vänta med beställningarna.

Det viktigaste som måste inhandlas är en större resväska på hjul, en webkamera och nya skor. (Kommer annars drunka i fotsvett om mina Bagheera följer med till Calli.)

Påtal om ingenting så åker jag ner till Stockholm med min pappa om ca. 1 månad. Då kommer jag få träffa mina svenska klasskompisar. Och förhoppningsvis hitta en resekamrat. :) Pirrar i magen bara jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Antonmia

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-10-10 @ 14:23:13
URL: http://antonmia.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0