1 Maj 2011

Ikväll kommer det en person som ska titta på min lägenhet. :)
Eftersom jag ska resa till USA och vara borta i ca. 9 månader så kan jag inte ha lägenheten kvar. Men samtidigt så vill jag inte sälja den heller. Så personen som kommer och tittar ska isåfall få hyra den i andra hand.

Jag måste ju säga att jag hoppas att personen i fråga verkligen vill ta hand om min lägenhet, annars kan det bli lite knivigt. Har ingen annan som är intresserad.
Fast jag får göra så gott jag kan. Fixa och sätta upp lappar på byn. :)
Funkar inte det heller, så får jag leva snålt i USA. :P

En sak till händer ikväll. Jag ska nämligen hämta en liten hund som ska få bo hos mig i några dagar. :) Min farmor och farfar ska resa bort några dagar och kan inte ha med sig lilla vovven Albin. Såklart så ställer barnbarnet upp. :D Älskar denna lilla vovve och har sakt ett tag att jag skulle vilja ha lite sällskap här hemma. Så det kommer bli jättemysigt. :) <3


Lilla vovven Albin. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0