Ny design!

Som ni kanske ser så har jag suttit och fixat bloggen en hel del. Det är lite småfix kvar, men den är finare nu är den var innan. Färgvalet tog jag från mitt universitet. Om jag redan får kalla det mitt? xD 
Santa Barbara City College färger är rött, vitt och svart. Det är dom färgerna jag vill använda.
Det kan hända att jag mixar om i färgordningen på bloggen. Men det är en startpunkt iaf. :)  

Eftersom att jag inte har Photoshop på min egna dator så har jag lånat min fars dator. Han kom hem för ett tag sen och vill gärna ha sin dator tillbaka. :) Så jag ska nog traska hem till mig igen.

See you later, alligator! :D

(Gillar inte att skriva på pappas dator. Är så grymt van med min bärbara, så tangenbordet på pappas blir helt knäppt. XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0