Dag 9 - Min tro

Dag 9 - Min tro.

Denna "dag" skulle jag helst vilja hoppa över. Jag har verkligen ingenting att skriva här. Ibland tror jag på andar och ödet och allt sånt. Gud och Jesus. Men egentligen tycker jag nästan att allt bara är snack.

Jag är döpt och konfirmerad. Men det betyder inte att jag är troende.
Och en sak till - Med tanke på att jag svär så mycket så skulle nog gud ha straffat mig vid det här laget.

Jag accepterar folk som är troende Och detta ämne kan man diskutera hur mycket som helst. Vissa säger att det finns bevis och vissa inte. Men jag tror att vi aldrig kommer få veta sanningen om vad som hände för typ... 1000000 miljoner år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0