Dag 13 - Den här veckan.

Dag 13 - Den här veckan.

Ojoj!

I tisdags så jobbade jag på COOP nära här i byn. Chefen hade gått och kort på personal. Då fick jag hoppa in och ta ansvaret för färskvarorna, det är väldigt viktigt att få in i kylan så fort som möjligt. Jobbade mellan 8:00 och 18:15.

Onsdag och torsdag tog jag det bara lugnt. Mådde inte så jättebra, så det var skönt att sitta och lata sig lite.

Igår, fredags, jobbade jag också hela dagen lång på COOP nära. Det var medlemarnasdag så det var massa erbjudanden och bla så fick man, om man ville, spela tv-spel. Chefen hade tagit med sig sitt Xbox 360 och kinect med två spel att välja bland.
Dock var det typ bara jag och en till tjej som hade hoppat in som spelade. Men roligt var det. :)
När jag kom hem sen på fredagskvällen, seg och hungrig, hade jag fått brev från IBS. Japp, jag var preliminärt intagen till fotoutbildningen i USA som jag hade sökt till. :) <3

Idag har jag varit ute en sväng med H och lillebror. Efter promenaden blev det att vi gick upp till mig och fikade gott. :) 

Jag vet att det är en dag imorgon också, men det är sällan jag gör någonting på söndagar. Så jag gör en rövare och lägger upp detta redan idag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0