8 Mars 2011

Jobb och slit hela dagen lång.
Imorse, vid 8, när jag kom till COOP hade jag inte mycket att göra. Det kändes som att jag fick ett uppdrag och gjorde det på 3 sekunder och sen springa och be om ett nytt. Klockan blev 11 och jag gick på lunch. Sen gick det undan. :) Det gillar jag. Det är så tråkigt när man inte har någonting att göra. Då kryyyper tiden bakåt. xD

Jag har sprungit fram och tillbaka och packat upp varor som en tok. Vid halv 7 när jag kom hem satte jag mig och åt och sprang sedan över till brorsan.
Min svägerskas syster hade med sig en Lillebrors Bästa som jag beställt av henne, så den ville jag ju ha. :D
Trots min minimala ork och mina ömma fötter så ställde jag mig och dansade på vardagsrumsgolvet med min äldsta brorson, Theo.
Det var pricken över i:et på min fina dag. Att få skratta från hjärtat. :)

En sak till, jag kommer nog stanna kvar i sängen imorgon. Fast inte frivilligt. :O Idag har jag haft jordens träningspass. Det varade i 10 timmar. Japp, allt lyft och slit och spring kommer kännas imorgon. Om inte annat så kommer min rygg vara paj. Jag VET hur man lyfter och hur man ska lyfta. Men tror ni jag gör så? Nope. Omedvetet lyfter jag med ryggen och lite med armarna. Jag blir så sur på mig själv! >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0