6 Mars 2011

Denna söndag har varit som dom flesta söndagar. Lång, halvtråkig. Det är sällan något bra på tv, dom flesta affärer är stängda och alla är bara trötta och inväntar en ny vecka.

I fredags satt jag och planerade att jag skulle ringa läkaren på måndag. Men som det känns nu så kanske jag slipper det. :)

Hoppas att veckan kommer bli bra. Som det ser ut nu så ska jag jobba tisdag och fredag på COOP nära här i byn. Det kommer bli två ganska långa pass, så förhoppningsvis är energin på topp. Men personalen är ju toppen, så det kommer nog gå suveränt. Vi har ju jobbat ihop tidigare. ^^

En till grej som är positivt med en ny vecka är att posten delas ut. Jag vet att jag inte kommer få svar från skolan under veckan, det är alldeles för tidigt. Men ändå kommer jag vara nyfiken på posten. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0