29 Mars 2011

Jag vill skriva! Jag vill att det bara ska glöda om mina fingrar. Men icke.
Utöver USA så händer det inte ett *pip* i mitt liv, för tillfället.

Idag fick jag inbjudan om Avresemöte. Det är i Sthlm och Gbg dagarna efter varandra. I Juni. Får välja själv vart jag vill åka. ^^ Så det är ju en grej som jag har inbokat.

Snart ska jag också boka tid hos Amerikanska Ambassaden för studentvisum. Dom har ofta väldigt fullt på somrarna, så IBS råder en att fixa tid så fort som möjligt. :)

Jag har en liiten sak till att berätta.... *trumvirvel* Haha! Larvigt. :P
Nej, men jag har fått ett avresedatum. Alltså, jag vet nu ganska exakt när jag åker till Kalifornien. Det känns riktigt pirrigt. Fjärilarna börjar redan kännas. Vill verkligen inte veta hur jag kommer känna mig dagen innan. O_O

Det känns riktigt skönt att ha International Business School bakom sig. Dom vet vad som ska göras och när det ska göras för att allting ska vara klappat och klart för avresa i Augusti. :)
Credit till dom. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0