24 Mars 2011

Nu kommer det komma ett sånt där tråkigt "detta har hänt idag"-inlägg. Så ni som inte är intresserade kan ju klicka er vidare till en annan blogg. :P

Igår satte jag mig på bussen och åkte alla 5 milen till närmaste större by. Där hämtade jag ut mitt pass hos polisen. I samma veva hämtade jag också ut mitt betyg som min gamla rektor hade översatt till engelska. Fick också det svenska kopierat.
Efter detta satte jag mig i cafeterian och skrev under alla papper och sprang sedan till postlådan. :) Överlyckig över att ha fått detta bortgjort gick jag i min egen lilla värld. Träffade på en gammal klasskompis som jag satt och pratade med i några timmar. :)
När jag senare på kvällen kommit hem så läser jag igenom dokumentlistan som IBS hade skickat med och märker att jag glömt skicka med 2 saker. :O PANIK!
Ringer IBS men dom hade hunnit stänga. Skickar snabbt iväg ett mejl till min kontaktperson. Hela kvällen går och jag känner mig riktigt nervös.

Imorse när jag vaknade gick jag direkt till datorn och tittade mejlen. Ingenting. Väntade och väntade. Hela dagen. Tillslut ringer jag. Nehepp, hon satt och pratade med någon annan, men hon skulle ringa upp senare. Väntade och väntade. 16:30 töms brevlådan, innan dess ska jag ha fått svar....
16:00 kan jag inte vänta längre, ringer ytteligare en gång. Hon satt i möte, men hon som svarade kunde svara på mina frågor. Ingen panik, bara att skicka det idag som en komplitering. :)
10 minuter senare ringer Amalia upp. :P

Pust och stön vilka dagar. Jag får ganska lätt panik. Speciellt dom här senaste 2 veckorna med alla papper och CSN och pass och betyg. Det har mestadels bara snurrat i huvudet. Sen är detta en väldigt stor grej för mig. Det betyder väldigt mycket. Så jag vill göra allting rätt och blablabla... :)
Så det där lilla.. "misstaget" var typ bara en fis i rymden. xD Allting ordnar sig. No problems. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0