21 Mars 2011

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Har varit upptagen hela helgen.
I fredag var jag barnvakt åt min äldsta brorson en stund vilket slutade med att jag stannade över på middag också. Senare samma kväll hade jag bokat tvättstugan. Så hela kvällen gick åt till det.

I lördags var jag hos mor och far hela dagen. Även dör blev jag bjoden på middag. :) Och igår hände det egentligen inte så mycket ändå hade jag tydligen ingen tid till att blogga. ;P
Först for jag med mor och far till ett ställe som heter Dollar Store senare på kvällen blev det en promenad med svägerskan och minsta brorsonen. Stannade kvar där och myste med fasters prinsar. ^^

Nu blev detta ett übertråkigt inlägg, men jag kommer snart uppdatera lite om USA förberedelserna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0