16 Mars 2011 #2

Idag var jag till Strömsund och har äntligen fixat ett pass. Vilket bara tog ca 10 min. Lite lejsamt tack vare att jag tog bussen in och var tvungen att vänta i lite mer än 2 timmar innan jag kunde fara hem igen. Men jag hade ju en sak till att göra - engelsk kopia på betyget. Höll tummarna så att fingrarna vitnade.

På vägen från polisen till gymnasieskolan så helt plötsligt, bakom en lastbil, tittar fina A fram! :D Megakul!
Hon följde med mig till skolan sedan gick vi, flumtanter, runt och gjort stan osäker. xD Traskade hela vägen till Dollar Store först sedan fick jag se hennes lägenhet. :)

Japp, det var min dag. Intressantare än så här kommer det nog inte bli fören i Augusti. Då jag förhoppningsvis reser iväg. ^^

Justja, imorgon ska jag jobba en massa + att jag ska till tandläkaren. Inte coolt, asså. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0