9 Juni 2011

Förlåt så himla mycket att jag inte skrivit på ett par dagar.
Men igår jobbade jag hela långa dagen. Pluss att jag, på kvällen, njöt av det fina vädret och satt och ute med en bok. :)

Idag har det varit ännu finare väder, så det fick bli en utedag med min svägerska och mina brorsöner. Det blev lite promenader, lite mjukglass, lite tvättning(eftersom jag samtidigt hade tvättstugan. xD) lite lek i lekparken.
Så där lagom mysig dag. :) <3

Imorgon kommer det vara ännu finare ute, så förvänta er inga uppdateringar. :P Har lite att göra.
Samtidigt jobbar jag ju på min fina bränna så det inte syns liiika mycket i augusti att jag är en blek svenne. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0