7 Juni 2011

Idag har det inte blivit mycket uppdatering. Cyklade iväg tidigt imorse till min mor och far. Det var ett underbart väder och jag ville vara ute.
Hann inte ligga och sola många minuter fören solen försvann. Låg kvar och väntade på att den skulle komma tillbaka och ett ösregn kom ist. Följt av åska av denna värld!
Jag gillar inte när åskar, men jag och mamma stod ute på bron och tittade när det blixtrade. Det slutade och vi gick in, men hörde sedan att det fortsatte mullra.

Eftersom det fortfarande regnade och jag hade tygtofflor så fick jag stanna kvar och äta. Cyklade hem fort som tusan medans det var uppehåll.
Precis när jag parkerar cykeln så börjar det om. :O Var inne ca. 10 minuter så ser jag blixten följt av ett muller. Det lät som att jag stod bredvid en traktor som släppte ner skopan rakt i asfalten. O__O
Åskan hade slagit ner runt husknuten!!!

Jag var tvungen att springa över till brorsan så jag slapp vara ensam. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0