20 Juni 2011

Det har regnat till och från hela dagen. Jag har ändå varit ute och promenerat. :) Först med svägerskan och brorsönerna. Sen skulle den äldsta brorsonen sova, så vi gick hem och skiftade från tvillingvagn och tog en varsin istället.(Faster styr ju så gärna. ^^) och fick då sällskap av två andra vänner med deras barn. :)
Helmysigt. <3 Kommer sakna dessa promenader i höst. :(


Egentligen skulle jag boka flygbiljett till Santa Barbara idag. Men mor och far hade andra ärenden, så det får bli en annan dag i veckan. :) Det börjar ju verkligen närma sig och jag kan vakna på nätterna och känna pirret i magen.

Helt ärligt så vet jag inte om jag vågar. Om jag är redo för ett sånt stort äventyr. Men samtidigt så känner jag, är man någonsin redo för ett äventyr som detta?
Och så kan jag inte tänka. Det kommer vara tufft på Arlanda och den första veckan. Men sen tror jag att det kommer bli bra. Och jag kommer mogna och stärka mitt självförtroende som bara den efter ett år så långt hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0