14 Juni 2011

HejHej! :)

Solen skiner och om ca. 1 h åker jag och min far ner till stockholm. Ikväll klockan 5 ska jag på Pre-departure möte(avresemöte). Träffa IBS's representanterna och mina blivande SBCC klasskompisar. :)
Det ska bli jättekul att få träffa alla, men nervöst är det. Det kan jag inte sticka under stolen med. ;)

Imorgon bitti ska jag en sväng till Ambassaden också innan vi äntligen drar iväg hem igen. Som jag har förstått så kan vi få sitta i flera, flera timmar på ambassaden och vänta. :(

Menmen, jag ser fram emot ikväll och jag får se om jag kommer uppdatera bloggen någonting ikväll. Pappa har ju en fin Iphone, så det kan ju hända att jag slänger in ett par ord. ^_^

Ha en bra tisdag alla läsare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0