6 Juli 2011

Jag bara jobbar och står i hela dagarna. Jag har räknat ut att jag kommer att ha jobbat 18 dagar i sträck när jag äntligen får två lediga dagar nästa helg. :P Det är lite tufft, men pengar, pengar. :*

Månads strecket är också förbi. det är nu bara 30 dagar kvar tills jag åker och det börjar kännas. Jag har massor att göra och vet inte riktigt när jag ska hinna allting. Men jag får ta lite i taget och hoppas på att allt löser sig.
Igår var mor här och hjälpte mig städa undan i garderoben iaf. Det känns inte så mycket, men vi slängde 3 påsar och 1 påse som ska till Röda korset. Så en liten bit påväg är jag ju iaf. :)

Idag börjar jag jobba 0900 och slutar 1700, så ikväll kommer tjejen som ska hyra lägenheten. Vi måste prata igenom en hel del grejor och så. Jag hoppas att vi inte stöter på några stora hinder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0