30 Juli 2011

Idag kommer bli en intressant dag. :)
För första gången i mitt liv(förutom ett när jag var 1½ år) ska jag få vara med på ett bröllop. :D Egentligen så blev jag inte bjuden till att vara gäst, jag ska vara med och fotografera. Men eftersom jag känner bruden och hennes underbara familj sen säkert 8-9 år tillbaka, så är det enda ganska speciellt. :)
Detta kommer verkligen bli ett superfint bröllop. ^^
Det kan hända att det kommer komma upp bilder i framtiden.

Jag klev upp lite sent, men jag var trött och behövde sova ut. Så nu blir det till att duscha, måla naglarna, leta fram några fina kläder och till sist fixa håret. :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till i Santa Barbara. Du kommer stortrivas!

2011-07-30 @ 19:54:44
URL: http://veronicasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0