16 Juli 2011

Äntligen har jag en ledig dag.
Dagen har spenderats med mina fina brorsöner. Först en massa lek och bus i sandlådan med Theo och sen en mysig promenad med Kimmie. :)

Snart ska jag cykla till farmor och farfar och bjuda dom på Fruktcoctail och titta på Sommarkrysset. Skönt med en dag utan flyttankar. Har inte rört eller lyft en enda grej idag. Blir väl desto mer imorgon. Men en hel ledig dag behöves mitt i all stress. :) Andas ut och ta igen sig lite.

Kommer verkligen sakna mina gospojkar medans jag är i USA, men jag får ju träffa dom i jul när jag kommer hem och hälsar på. :) <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu är det minsann inte länge kvar! När kommer du och hälsar på? :( <33

2011-07-19 @ 23:25:15
URL: http://crazymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0