1 Juli 2011

Börjar få lite ångest. Nervositeten kryper sig sakta tät inpå.
Jag jobbar och står i varje dag. Kommer enbart vara ledig 4 dagar, två helger, innan jag åker. Och jag har ingen aning om hur jag ska få allting att gå ihop.
Jag har fortfarande inte börjat packa någonting. Funderar på att börja med en lista. Men när jag ska sätta mig och skriva så töms huvudet. Pluss att jag kanske har fått en sak till att tänka på. Det kan finnas en smula hopp om att jag har hittat en som kan ta hand om min lägenhet medans jag är borta. Och helt plötsligt fick jag ännu mer att göra. För då ska lägenheten tömmas på alla mina saker(förutom möbler). :O

Skönt att man sen har "semester" i ca. 2 veckor innan skolan i USA drar igång. Vet inte annars hur jag kommer klara av stressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0