Dag 7 - Min bästa vän

Dag 7 - Min bästa vän.

Jag har många vänner, men endast en vän som vet allt om mig. Åtminstonde till 99.9%. :P

Vi träffades sommaren 2006. Första dagen på gymnasiet. Klasskompisar på medieprogrammet. Jenny Wahlin.


Jag och Jenny. 2007.

Det finns så himla mycket att berätta om Jeno, som hon kallas. Hon är min klippa. A shoulder to cry on. Vi har varit med om så himla mycket tillsammans. Hon fick mig att gilla Japansk musik och Japaner. :P Hon fick mig att börja skriva Fanfics, vilket hjälpte mig otroligt mycket i skolan också faktiskt. Tro det eller ej. Men jag hade väldiga problem med engelskan i grundskolan, mest på grund av läraren. Men nu skrev jag ju fanficsen på engelska. Så resultatet blev VG i engelska. :) Tack så jättemycket! :D Det är också tack vare min grymma stöd från denna flicka som jag ska söka skola i USA. ^^ <3
Asså, egentligen så kan jag sitta och skriva hela natten. Det finns så himla mycket fint med denna människa. Hela hennes familj, faktiskt. :) Dundermysig familj. <3

Innan 2006 så hade jag bara vänner. Ingen visste mycket om mig. Men när jag träffade Jenny så kunde jag öppna mig. Visa världen vem jag egentligen var. :)


Jag och Jenny. 2008.

Älskar dig, min lilla böna. :) <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååh, du och jag! <333

2011-03-01 @ 15:09:24
URL: http://crazymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0