28 Februari 2011

Status just nu: Ansökan läggs inte i brevlådan idag.

I helgen när jag satt och skrev ansökan så kom jag till en punkt där jag skulle skriva in passnummer. Bara det att jag har aldrig, någonsin, varit utomlands så ett pass finns inte i mina ägor.

Just nu sitter och borstar tänderna, men snart ska jag gå till polisen och prata lite med dom och sen ringa IBS i sthlm och prata lite med dom också. Har jag tur så kan jag skicka den imorgon istället, men annars blir det nog inte fören jag fått ett pass.

Men, jag ska inte stressa upp mig. Jag bestämde mig redan innan för att jag skulle ta problemen när dom kommer och inte tänka så himla mycket. Ser det mer som a smaller speed-bump. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra! Annars så tar det ju som sagt inte lång tid alls att skaffa pass! :D Allt blir bra, ska du se! :D Jag hejar på dig! :D <3

2011-02-28 @ 12:05:58
URL: http://crazymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0