25 Februari 2011

Igår var en lång dag för min del. Som jag skrev igår så hade jag 4h dötid att spendera i Stora staden. Vissa stunder var det ganska jobbigt. Hade ju en tung väska som jag släpade på också. Packar alltid en massa onödigt skit som bara väger. xD

Mötet gick superbra. Fick svar på de flesta av mina frågor. Så jag är riktigt nöjd.
Och nu till anledningen varför jag gick på möte och vad det var för möte. :)

Det är nämligen så att jag har hittat en perfekt utbildning som jag jättegärna vill gå. En foto och journalistik utbildning i USA. Närmare bestämmt i Santa Barbara, ca. 15 mil nordväst(tror jag) om Los Angeles. :)

Idag har jag varit på AF och fått mitt betyg kopierat. Jag har också fått mitt stipendium kopierat på ett mindre papper. :) Mitt stipendium är egentligen ett A3. Dels så kan jag inte skicka originalet och dels så är A3 alldeles för stort. :P

Så i helgen ska jag skriva ansökan och på söndag eller måndag ligger det i brevlådan. :) Spännande!
Självklart så hoppas jag ju verkligen att kommer in. Representanten Lisa, som jag träffade igår, sa att man har garanterad plats om man söker innan 31 Mars. Och självklart bra betyg. :) Det känns väldigt lovande, men jag vill ju inte hoppas för mycket ändå. Men lite peppad är man ju. ;)

Mer information kommer komma + att ni, från och med måndag, kommer få följa med på min resa genom detta. Oavsett om den blir kort eller om lång. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååh, vad spännande! Jag hoppas du har skrivit din ansökan nu! x3



Mitt pass tog fyra-fem dagar att komma! :D

2011-02-27 @ 23:22:54
URL: http://crazymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0