15 Februari 2011

Skulle verkligen behöva träna idag. Eftersom min trainingbuddy varit sjuk i nästan 2 veckor så har inte jag heller tränat.

Egentligen orkar jag inte idag, men så kan man ju inte tänka! Det var just detta som jag INTE ville skulle hända. Lovade mig själv att träna två dagar i vecka + en dag på motionscykeln hemma. För jag vet att tänker man en gång att "jag orkar inte träna idag", då är det kört. Då fortsätter det bara. Men så har det nu blivit.

Vet inte riktigt hur jag ska göra. Tränar ju Box så det är inte det lättaste att träna själv.
Men jag ska nog sparka mig i röven och traska iväg och träna fast jag inte orkar. :)

Föresten så ska jag jobba imorgon. Hoppa in extra för TVÅ personer. Kan bli tufft, men vad gör man inte. Och som timanställd får man nog ställa upp en hel del. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0