23 December 2011

Dagen före julafton. Knappt ingen julkänsla alls, faktiskt. Kom hem sent från Santa Barbara, så jag har inte hunnit samla någon julenergi. Men det blir nog en mysig dag imorgon endå. :)

I tisdags bakade jag pepparkakor och idag har jag gjort chokladkola och ikväll ska jag göra ischoklad. :)
Som tradition blir det också griljering av julskinka och fram med julgranen. ^_^ Kvällen kommer sluta med provsmakning av julskinkan.

Julafton kommer inte vara så speciell för mig iår. Jag hade verkligen sett fram emot att få fira med mina brorsbarn när jag ändå bara är hemma under julen. Men det kommer ju fler jular. :)
Så iår blir det nog bara lite mat, kalle anka och gofika. Och lite julklappar förståss. Men eftersom vi alla är så gamla(Ja, jag har ju blivit en av dom äldre nu. xD) så blir det bara en liten julklappsutdelning där var och en bara köper en klapp och så lottas dom ut.

Nej, nu ska jag hålla ett öga på julgröten som står och kokar och sen gå ut och se om min chokladkola har svalnat. :)

God Jul på er alla. Hoppas verkligen att ni alla får en underbar julafton. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0