25 Augusti 2011

Om jag hade varit den som alltid skriver en rubrik så hade dagens rubrik blivit "Man mår som man förtjänar". Men jag skriver ju alltid bara datumet, lättast så än att sitta och tvinga fram en bra rubrik hela tiden.

Igår var det lill-lördag plus min roomies födelsedag. 21 år, liksom. Det betyder Systemet här i USA. Folk som känner mig vet att jag inte dricker så mycket, men igår vart det ändring på det. Tanken var att jag bara skulle dricka bara för att det är gott ibland. Men tillslut så gick det av bara farten. Slutade med att jag och Jacob satt kvar i soffan och pratade för att allting snurrade för mig. Jag gick och la mig ganska sent och vaknade tidigt imorse. Jag var skitglad över att jag inte mådde dåligt och var bakis.
Haha! Där fick jag, för jag var fortfarande full när jag vaknade. Så nu sitter jag inlindad i mitt täcke i fotöljen och tycker synd om mig själv. xD Och hoppas på att jag slipper springa och spy.

Nu vet inte jag riktigt vilka som läser och så. Men skulle min bror läsa detta så vet jag att han skulle sitta och skratta åt mig. Men det är lugnt, för jag älskar honom ändå. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0