13 Augusti 2011

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar, så jag kommer bara ge er en kort sammanfattning.

Torsdag:
- Stack ner till stan och shoppade. Köpte mobiltelefon, Tröja och byxor.
- Tittade på bio - Captain America.


(Min nya kamera har ett inbyggt fisheye! And I L.O.V.E it!)


Apelsinträd. :)


Mina vänner inne på bion.


Min nya kamera. :)

Fredag:
-Tog tåget till Oxnard och bussen vidare till Wallmart.


Utsikt.


På väg ner till stan. Baksidan på Rebecca.


Linneá a.k.a Findus och Charlotte a.k.a Charlie.


Santa Barbaras tågstation.


Alla utanför tåget i Oxnard.


Jag och Findus.


Wallmart skylten. :)

Lördag:
- Picknik på Calden Overlock.
- Drog ner till stranden och solade.
- Åt middag på Shoreline Cafe. Grilled Ahi tuna.
- Gick till Albertsons och handlade MASSA mat.

(Har inga bilder från idag. Kamerans batteri tog slut. :()

På kvällarna har det också blivit en hel del festande. Jag ska säga att jag inte druckigt en droppe sen jag kom hit. Men jag har en rumskompis som typ alltid är sugen på att festa. Och hans ord har tydligen blivit lag i vårat hus. xD

Just nu sitter jag och väntar på att diskmaskinen ska bli klar så att jag kan äta en macka. Sen ska jag sätta mig framför tv.n och slappa lite. Är sjukt trött.
Imorgon är sista lediga dagen innan allt börjar. Själva skolan börjar inte fören måndag 22 Augusti. Men hela nästa vecka kommer vi ha en massa introduktionskurser, som jag förstått det.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad coolt med apelsinträd _ Och ännu coolare med inbyggd fisheye! En sån måste jag ha! :O

2011-08-14 @ 22:56:16
URL: http://crazymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0