3 Augusti 2011

3 Augusti 2011.
Imorgon tar jag flyget ner till Arlanda. Det känns väldigt pirrigt i magen, men jag hoppas att allting går fort så man får se underbara Santa Barbara. Längtar som en tok till det klockslaget jag får se Santa Barbara för första gången från flygplanet. Det kommer vara helt underbart att få landa, stadga sig och börja fotografera. :D Känna sanden mellan tårna, doppa fötterna i havet, känna värmen. Det är så mycket jag längtar till. Ibland känns det nästan som att jag längtar mer dit än vad jag kommer sakna Sverige. xD Eller helt ärligt så kommer jag nog inte sakna Sverige. Det är människorna jag komnmer sakna.

Ikväll ska jag ta en tur till Högland med mor och far. Där ska vi grilla gott och bara mysa tillsammans. Jag ska försöka sola lite och förhoppningsvis ta mig årets sista dopp i svenska vatten. :)

Just nu sitter jag ute och solar. Datorn i knäet och ett paraply så jag ser skärmen. xD Kände att jag var tvungen att uppdatera en sista gång på svensk mark. Troligtvis så kommer jag inte orka uppdatera imorgon, så nästa inlägg kommer jag skriva ifrån finfina Santa Barbara, California. :)
So stay tuned. :P

Kommentarer
Postat av: Annelie

Always! :-)

2011-08-03 @ 20:31:03
URL: http://bjornhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0