Skottlossning

Måste bara få skriva detta.

För kanske 3 år sedan, kan vara mer också. Jag kommer inte riktigt ihåg när, men länge sedan var det. Då började jag chatta med en tjej dom kallade sig för Momo. Detta var under min tid då jag läste fanfics var och varannan dag. Bland annat så läste jag en serie som denna Momo skrev. Blev så förälskad i hennes fanfics att jag ville snacka lite med henne. Fråga vart inspirationen kom ifrån och så. Vi hade ju trotsallt samma Japanintresse då också.
Vi pratade bara mer och mer och utbytte msn. Vi kunde sitta och prata till sent på nätterna. Efter ett tag fick jag reda på att hon bodde i en liten stad i Holland. (Ja, vi pratade på engelska med varandra. Lika så var fanficsen på engelska också.)
Förra året flyttade hon till Amsterdam får att plugga vidare. Sedan dess pratar vi inte allt för ofta, men när vi pratar så är allt som vanligt fast det går ett tag mellan gångerna. Helt underbart. :) Gillar tjejen väldigt mycket. ^^ <3

Till grejen hör att jag, inatt när jag var vaken hörde på Rapport på ettan att det varit en skottlossning i Amsterdam. En kille som sköt vilt omkring sig och många blev skadade. Han sköt sedan sig själv också.
Eftersom hon bor i Amsterdam nu så blev jag väldigt orolig. Jag har skrivit till henne men hon svarar inte. Hon har inte varit inne på Facebook sedan runt lunch igår.
Jag hoppas verkligen att allt är okej med henne och att hon hör av sig snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0