Boendekontrakt!

Nu händer det saker! Imorse fick jag två mail från Amalia. Min kontaktperson på IBS. Första mejlet innehöll en till inbjudan till Avresemötet som är i sommar. På det förra hade dom skrivit rätt datum, men fel vardag. XD Lite fail, men vad skulle jag göra utan deras hjälp? Sånna småfel struntar man i.
Den andra mejlet innehöll ett nytt betalningsvilkor. IBS hade tydligen hittat ett mindre tryckfel, så jag fick skriva på igen och mejla in.
Som sagt, lite småfel. Ingenting jag hakar upp mig på. :)

När jag kommer hem för att käka middag loggar jag in i mejlen igen. Ytteligare ett mejl från Amalia...
Shiet! Boendekontrakt! Jag ska nu skriva på ett boendekontrakt för Buena Vista Apartments i Santa Barbara, CA. Detta är stort! Helt ärligt. Jag kände hur det bara tumlade om i magen. xD Fortsätter det i den härtakten, så kommer jag snart ligga avsvimmad någonstans. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0