18 April 2011

Efter middagen idag så ringer svägerskan och frågar om jag ska med och simma.
Så jag springer hem och packar påsen och går över till dom. Stod ute med bror och Theo en stund medans Helena packade sitt och klädde på Kimmie.

Iaf så åkte vi bil till badet. Janina skulle också följa med. :) Det blev 40 längder och och en liten stund i bastun.
När vi var klara så raggade vi en sväng på byn, och när vi sedan parkerar så känner jag att jag vill gå ut och gå igen. Så snälla Helena hämtade med sig Kimmie. .

Det är tur att jag har någon att gå med. Jag vill ju inte gå själv varje gång, och jag är nog ute och går minst 4-5 ggr om dagen. :O

Måste också lägga till att jag vann inte Dr. Oetker-lådan. Tyvärr. :( Bättre lycka på nästa tävling? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0